Jinekomasti Ameliyatı
Jinekomasti çeşitli sebeplerden kaynaklanabileceği için ameliyat kararı alınmadan önce bazı testlerin yapılması gerekmektedir. Kullandığınız bir ilaç veya hormonal dengesizlik jinekomastiye neden olabilmektedir. Nadir de olsa bazı durumlarda kullanılan ilacın kesilmesi veya yaşa bağlı olarak hormonal tedavi ameliyatı gereksiz kılabilir. Bu tetkiklerin yapılması ameliyat sonrası meme dokusunda tekrar büyüme gibi sorunların önüne geçmek için şarttır.

Ameliyat Öncesi
Kullandığınız tüm ilaçları ameliyat öncesi doktorunuza bildirin. Bazı ilaçlar anestezi ile etkileşebildiğinden ya da yan etkileri olabildiğinden doktorunuzun bunları bilmesi gerekmektedir. Özellikle aspirin ve türevi ilaçların ameliyattan en az bir hafta önce kesilmesi gerekir. Sigara yara iyileşmesini olumsuz etkilediğinden ameliyat öncesi ve sonrasında uzunca bir sure kullanmayın. Ameliyat öncesi soğuk algınlığı, boğaz ağrısı hissederseniz doktorunuzu bilgilendirin. Ameliyattan 6 saat önce yeme ve içmeyi kesin. Ameliyatın local veya genel anestezi ile yapılmasına karar verilmesi için doktorunuz bazı testler isteyebilir. Ameliyat sonrası size yardımcı olacak bir refakatçiye de ihtiyacınız olabilir.

Ameliyat Sırası

Doktorunuz gerekli ilaçları verip sizi ameliyata hazırlar. Siz kendinizden geçtikten sonra doktorunuz göğsünüz üzerinde ameliyat kesilerinin nerelerden yapılacağını, dokuların nerelerden çıkarılacağını gösteren bir ameliyat haritası çizer. Sonrasında aerol denilen tene gore daha koyu renkli alanda yarım ay şeklinde bir kesi açarak yağ ve dokuları buradan çıkarır. Ameliyat jinekomasti derecesine gore 1 ile 3 saat arasında değişmektedir.

Ameliyat Sonrası
Ameliyat sonrası göğsünüz bandajlarla sarılı bir şekilde uyanıyorsunuz. Doktorunuzun tavsiyesine ve anestezi yöntemine bağlı olarak aynı gün taburcu olabilir veya 1 gün hastanede müşahade altında kalabilirsiniz. Ağrı kesiciler sayesinde farkedilir bir ağrı duymazsınız. Doktorunuzun belirleyeceği süre boyunca Antibiyotik ilaç kullanımı enfeksiyondan korunmak için önemlidir. Ameliyattan birkaç gün sonra kollarınızı çok fazla hareket ettirmeden ve kendinizi yormayacak şekilde işinize dönebilirsiniz. Ameliyat sonrası ve iyileşme süreciyle ilgili daha fazla bilgi için forumumuzun ilgili bölümünü ziyaret edebilirsiniz.


Yorumlar (35)add comment
...
Tarsuslu , 25 September 2017

Bu hastalık adamı intihara sürükler Arkadaşlar bence geç olmadan ameliyatı olun bendede bu illet var (jinekomasti)
Benim ozguvenimi sarsan bisey bazen büyüyor bazende kaslı bir erkeğe dönüşüyorum ( özellikle soğuk zamanlarda )
Dışarıdan kötü görünüyor bazende siz bile farkediyorsunuz hayatımı sevgilimden ayrıldıktan sonra olumsuz etkiledi
Geç olmadan ameliyatı olun bende cesaretimi topladım okul daha tam başlamadan ameliyat olacam ne pahasına olursa olsun



...
dasarhakan , 7 December 2016

Ben Yurtdışında yaşıyorum.12 yaşımdan beri gynekomastim vardı. İzmirde Opr. Dr. Cenk Melikoğlu Uzman estetik doktoruna ameliyat oldum. lazer ve lipotaction beraber uyguladı.kesik ve iz yok. artık tshirt giyebiliyorum. rahat davranabiliyorum... 3 hafta kısa korse taktım ameliyattan sonra.


...
hangurber , 16 August 2016

10 agustosta oldum. 20 yil bosuna cekmisim. Sabah oldum. Aksama sadece spor yapmiscasina kas agrim vardi. O kadar. 3 hafta korse derdi var ki o da 20 yil sonra dert mi. Bu kadar basit bi amlyt oldugunu bilsem 20 yil beklemezdim. Ben saglik isinde biraz titizim. Piyasa fiyatinin 3 katini verdim. Riski azalttim aklimca. Diren falan yoktu ciktigimda. Sadece bandaj. Deneme icin korseyi cikardim ve giyemedigim bi tshirtumu giydim. Yazik olmus yillarima. Benim kadar korkan olamaz su amlyttan. Ben olduysam olun siz de. Ama adam gibi bi yerde olun. Svg


...
Muharrem Deniz , 6 June 2016

Merhaba,

Bende bu hastalıktan oldukça muzdariptim. 2 defa ameliyat oldum. Birincisini devlet hastanesinde oldum. Cerrahi yöntem kullanılarak yapıldı ancak hiç memnun kalmadım. Kabusum devam etti. Bir göğüsümde hafif bir azalma oldu ama iki göğsüm eşit değillerdi. Kabusum 2 yıl kadar daha devam etti. Sonra Dr Ercan Demiray'a ameliyat oldum. Bende vaser yöntemini kullandı yetersiz kalırsa ameliyat esnasında cerrahiye de girer tamamen alırım dedi. Allahıma şükürler olsun beni bu kabustan kurtardı.
Dr araştırırken bedava olsun, ucuz olsundan ziyade ameliyat başarılı olacak mı işinin ehli mi buna bakın derim.



...
cuneyt_m , 12 May 2016

konyada olan arkadas varmı


...
D.D... , 14 August 2015

Ben 05.08.2015 ameliyat oldum meme ucundan u seklinde kesi yapilarak ilk 3 gün cok agrilarim oldu ama sonrasinda cok rahatladim sonuctan cok memnunum hafif morluk ve sislikle beraber birkac bolgede cokmeler var ama 1 sene icinde gececegini soyledi doktor...korse dahi takmiyorum sıkmadan bandaj sarılı ama uzerine baskılı atlet giyiyorum...olmak isteyen arkadaslar vucuttan doku cikarilmasi kolay degil arkadaslar ama deger...herkeze gecmis olsun...


...
tsayk , 10 August 2015

10.08.2015 sabahi lipo yontemiyle ameliyati oldum.bende herkes gibi arastirip amleiyat olanlarin yorumlarini okurdum.kimisi ameliyat sonrasi bir iki hatta bir hafta cok fazla cekilemeyecek seviyede agrimiz oluyo desede bende hicbir agri yok oysa benimkiler oldukca buyuktu 1000 cc ye yakin yag alindi gogusum ozel bir korseyle sarili kendime agri kesici bile yaptirmadim Allaha sukur o derece iyiyim bir iki saate de taburculuk bekliyorum insaAllah.


...
damla111 , 14 May 2015

Merhaba, esim icin istanbulda iyi tavsiye edebileceginiz, bi hastane varmi. Türkiyeye geldigimizde gaziosmanpasa tarafinda kaliyoruz, ama karsi tarafta sorun degil, yeterki iyi Olsun ama ödenebilcek sekilde ucuk bi fiyat olmasin:) yardimlariniz icin simdiden tskler


...
frkn , 16 April 2015

Ameliyat sonrasında iz kalıyor mu yani kalıyorsa da kaç günde geçiyor bilen var sa yazsın lütfen


...
Akın99 , 15 February 2015

Merhaba arkadaşlar

Ben 18 yaşındayım ve bu sıkıntıyı ilkokuldan beridir çekiyorum şuan 12. sınıfa gidiyorum ve bu bir yere kadar gider dedim ve Ankara Atatürk hastanesi genel cerrahi bölümüne başvurdum beni endokrin bölümüne yolladılar doktor memelerimi açtı ve direkt kitle var dedi ama emin olmak için bir sürü tahlil istedi kitle olduğu saptandı ve genel cerrahi bölüne tekrar gittim ameliyat olacağımı söylediler ve anestezi bölümüne yolladılar daha ameliyat olmadım benden numaramı istediler biz sizi arayacağız dediler bekliyorum.

Bu arada bu sıkıntıyı çekenler sıkı atletin anlamını en iyi biz biliriz.

Bu konuda çekinecek hiç bir şey yok vakit kaybetmeden doktora danışın
Bana neden 5 ayı bulabilir dediler anlayamadım :)



...
Sergen , 14 February 2015

Merhaba arkadaşlar.
21 yaşındayım ve ergenlik döneminden beri jinekomasti sorunu yaşıyorum.Benimki biraz daha ufak olduğundan tereddüt ediyordum ameliyat olmaktan çekiniyordum.Dün akşam ameliyatı oldum 24 saat sonra sandalye taşıyabiliyor istediğim gibi hareket edebiliyorum.Korkacak çekinecek hiç birşey yok içiniz rahat olsun.Ameliyat 45 dk sürdü.Sol meme 4.9-sağ meme 6.4 boyutundaydı.Şuan sıkı bir korseyle duruyorum 2 gün sonra muayneye gideceğim ve sonucu göreceğim.İnşallah umduğum gibi bir sonuçla karşılaşırım.Şimdiden herkese geçmiş olsun korkmayın arkadaşlar 3 gün dişinizi sıkın yazın 3 ay rahat gezin...



...
hsjvs , 28 January 2015

Bende ameliyat olucam cok jorkuyorum 16 yasindayim baya buyuk


...
Tayyip , 14 October 2014

Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 2 ay önce Konya Medicana hastahanesinde jinekomasti ameliyati geçirdim 45 gün korse kullandım boyum 1.73 yaşım 17 kilom 89 suan hiçbir değişme yok yine ucu eskisi gibi sis yine meme bölgesi büyük sizce neden böyle oldu ?


...
aslan , 27 August 2014

Merhaba arkadaslar bende yarina randevu aldin kotu goruntu gercekte gidiyormu ve herhangi bir riski falan varmi birde calisiyorum ben kac gun rapor veriyorlar ?


...
Yavuz Şimşek , 19 July 2014

Arkadaşlar ben de 3 gün önce ameliyat oldum.1 gün hastanede yattıktan sonra eve gönderdiler.Doktorum korse yerine sıkı bir bandaj ve plaster verdi onu takıyorum.Hareketlerimde biraz sorun yaşıyorum o kadar.Salı günü pansuman var,ilk kez görücem nasıl olduğunu.Ayrıca devlet hastanelerinde ücretsiz yapılan bir ameliyat sigortanız varsa.


...
boğaçhan , 11 June 2014

selam arkadaşlar.cumartesi günü ameliyat oldum pazar hastaneden çıktım tansiyonum çıkıyor günde 2 kere sebep nedir acaba..yaşayan varmı?


...
Alihan , 7 June 2014

Merhaba arkadaşlar, devlet hastanelerinde bu amaliyatı rahatlıkla olabilirsiniz, ssk nız yoksa ücretli olursunuz 2000 tl civarı. Size en yakın hastanenin plastik cerrahidinden randevu alın gerisi gelir. Ben devlette oldum, korkulacak bi durum yok...


...
bilbilan , 5 June 2014

Merhaba,öncelikle bu dertten muzdarip olan tüm arkadaşlara Allah'tan kolaylık dilerim. 15 yıldır bu illet ne çocukluk bıraktı ne gençlik..Aile de bilinçli değildi çektik. Şimdi bir an evvel bu dertten kurtulmak istiyorum. İstanbulda ameliyat ücretini belirterek hastane tavsiyesinde bulunabilecek arkadaşlar varsa duacıları olurum. Benim sorduklarım 4500 ün altına inmiyor. Bunlar özel. yardımcı olabilecek arkadaşlar şu mailden bana ulaşabilirler: CLOAKING


...
onrttk1 , 28 February 2014

Öncelikle herkese iyi gunler bendede jinekomasti hastalıgı var 3 senedır sebebı askerden once 120 kilodan 75 80 kıloya kadar dustum senemi almadı sadece 2 ay bi sure zarfında o kilolardan kurtuldum ama gogus bolgesınde yag birikıntısı oldu onu bı turlu erıtemedım body yaptım parcalamaya calıstım olmadı gogus kasları alttan cıktıkca daha kotu bı gorunum sergiledi bende bunu ameliyatla aldırmaya karar verdım uzun lafın kısası gecenlerde medıpol hastanesıne gittim 4500 tl fiyat cıkarttı ucuk bi fiyat diye dusundum prof. doktorları varmıs flan diye bi savunmaları oldu o 90 tl olan korseye 500 700 tl civarı bi para cekti yanı bilmeyen birisi olsa ocagını yakarlar tek kelımeyle bana önerebılecegınız bi hastane varmı yaptıran arkadaslar dusunen arkadaslar limitim 4.000 tl suan nakıt bulundurdugum yardımcı olan arkadaslara cok tesekkur edıyorum Tel:535 770 0243


...
pantı61 , 16 December 2013

16 senedır jınekomastı hastasıyım 3 sene once amelıyat olmaya gıttı tahlıller yapıldı beynımde tumör oldugunu söyledıler cok buyuktu 2 gun ıcınde beyın amelıyatı oldum daha yenı ıyılestım sımdıde jınekomastı amelıyatı olcam ama korkuyom


...
mmeessuutt , 30 July 2013

ARKADAŞLAR İSTANBULDA DEVLET HASTANESİNDE AMELİYAT OLAN VARMI? KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN HASTANESİNDE PLASTİK CERREHİ BÖLÜMÜ VAR ACABA ORDA AMELİYAT YAPARLARMI. BİLGİSİ OLANLAR BİLGİ VERİRSE SEVİNİRİM.


...
yaşlıtaşçocuk , 19 July 2013

selamun aleykum kaderdaşlarım,malatyadan yazıyorum.10gün önce jinekomasti ameliyatı için randevu aldım bugüne.ameliyat ücreti 900lira.haricinde tek kuruş ödemiyorsunuz.ilk ameliyat benimdi.sabah 8de kıyafetlerinizi giydirip ameliyathanelerin olduğu kata indiriyorlar.20dk civarı bekledim hemşire geldi ve gidelim dedi gittik.tip 2 diyabetim ve hipertansiyonum olduğu için en az 5 defa ikisini de ölçütler sonuç normal.masada yatıyorum anestezi uzmanı birazdan uyursun dedi ve gerisini hatırlamıyorum.kendime gelmeye başladığımda gözlerimi açamıyordun felaket bir başdönmem vardı narkozdan dolayı.göğsümde de hafif bir ağrı.birkaç saate kendime geldim tualete gitmem gerekiyordu fakat 6 saat boyunca bir şey yiyip içmeyecegimi,sadece yatacağımi söylediler.6 saat sonunda yudum yudum su içtim oturur halde.daha sonra ayağa kalkıp tuvalete gitmeye yeltendim fakat tansiyonun düşmesiyle apar topar yatırılmam bir oldu:) 10dk sonra yavaşça kalktım ve gittim.biraz yemek yedim ve şu an uzanıyorum çok az sancım var.saat başı şekerim ve tansiyonum ölçülüyor.göğsüm neredeyse yok gibi şişlik içerideki kan yüzünden sanırım zaten dren takılı.bakalım yarın nasıl oluruz


...
sazcı , 9 May 2013

şimdi gıdıyorum amelıyata...ıyı olcak ınsallah...


...
özhun gençalp , 21 April 2013

Arkadaşlar yaklaşık 8 yıldır jinekomastiden yakınıyordum.Korkularım vardı ama bir gün gözümü kararttım ve gidip ameliyat olabildim.Yaklaşık 1 ay geçti ameliyatımdan hiç bir sıkıntım yok ve olmadıda.Küçük yaşlarda bile yapılmasını tavsiye ederim.Sırf bu yüzden kızlar ile aram biraz bozuktu.Her türlü sorularınız olursa beni facebooktan bile ekleyip sorabilirsiniz.


...
egelevent , 15 March 2013

Herkese selam. ameliyatımı 13.03.2013 te oldum. bugün 2. günüm azda olsa agrılar var ama ciddi rahatsızlık vermiyor. yklaşık 2 saat sürdü ve ne olduğunu anlamadım uyandığımda odamda yatıyordum. gerçekten korkacak birşey yok inanın.bende uzun süredir bu problemi yaşayan biri olarak keşke daha önce olsaydım diye pişmanlık duydum.Şu anda biraz şişlik ve morluklar var 1 aya kadar normale döner dendi.yardımcı olmak adına soru soranlara seve seve cvp verebilirim.


...
ahmet ertürk , 12 February 2013

ücretsiz mi dir ameliyat


...
gürsel karaoğlu , 5 February 2013

4 gun once amelıyat oldum sadece ılk gece bıraz zor yıllardır olmadıgım ıcın pişman oldum. BU HASTALIGI OLAN ARKADASLARA TAVSIYEM HİÇ DÜŞÜNMEDEN OLSUNLAR.


...
pınar , 27 December 2012

Merhabalar,

Ameliyat sonrası jinemokasti atleti ne kadar süre kullanılması gerekiyor.



...
selda , 26 December 2012

benım gogus uclarım cok acıyo amelıyat olmalımıyım


...
aykut , 19 October 2012

bende olcam ama korkuyorum


...
emrahharme1 , 3 September 2012

gecen hafta amelıyat oldum ankarada 3000 lıra verdım keske yıllar once yaptısaydım dıyorum sımdı


...
AHMET AGIRBAS , 30 July 2012

arkadaslar ben adana da oturuyorum bende bu ameliyati olmak istiyorm ama para yok ailem para vermiyo bunun icin ucretsiz nerde olabilirim adana da lutfen yardm edin sosyal guvencm bagkur


...
mehmet59 , 23 July 2012

Arkadaşlar sigortanız varsa ücretsiz bir ameliyat numune hastaneleri ve devlet hastanelerinde tekrar söylüyorum ücretsiz...sadece doktorunuz dosyanıza bi not düşüyor ameliyat estetik amaçla değil tedavi amaçlı yapılmıştır diye, bence herşeye değer ki zaten o kadar zor bi ameliyatta değil hiç bişey hissetmiyorsunuz, bence rahatça tshirt giyip çarşıda dolaşmak güzel bi duygu...kendinize olan güveniniz geliyor kızlar bile ameliyattan sonra daha değişik bakıyor size, değmezmi sizce de....


...
mertt , 14 May 2012

bende jınekomasti ameliyatı olmak istiyorum ahmet bey fiyatını öğrenebildiyseniz paylaşabilirmisiniz.


...
ahmet akın , 9 May 2012

jinokomasti ve 12 adet yağ bezesi var en büyüğü 3 adet nahot büyüklüğünde geri kalanı merçimek büyüklüğünde tek ameliyatta tümünden kurtulma imkanım varmıdır var ise bunun maliyeti ne olur 1 hafta içinde ameliyat olmak istiyorum iyi çalışmalar



Yorum yaz
daha küçük | daha büyük
 

busy